Mammaträning

Nu är vårens schema släppt. Jag kommer från 15/1 veta vad jag och Bianca ska göra på onsdagar kl.10.30. Leda corepass.

Nytt för nästa år är även ett jympamammapass på torsdagar. Kan nog bli att jag går på det ibland också. Inte för att jag är någon jympatjej men smidigt med pass mitt på dagen där bebisar är tillåtna. Förhoppningsvis kommer jag kunna springa en hel del 2014. Men om vädret inte lockar är det bra med alternativ. 

Har gått på mitt andra spinningpass och det kändes riktigt bra. Lite svagare i bålen mot normalt men kände mig rätt stark. Dags att lägga in cykling/spinning i mitt veckoschema. 1 pass spinning och 1 pass trainer per vecka är planen.

2014 kommer jag vara stark! :)






Kommentarer
Anna

Vad kul att läsa om att du är på g med träning igen! Har varit inne och kikat regelbundet på din resa genom graviditeten och nu även komma igång med träning :) Men inte skrivit så mycket :P

Ha det gott!

Kramar

Svar: Aha en smygläsare 😉 hoppas allt är bra med dig!!
Mrs Malinski

2013-12-17 @ 21:44:41
URL: http://runrunner.wordpress.com
Lina

Åh så kul med MammaCore träning! Så bra att ni har mammaträning på gymmet! Något jag skulle vilja veta mer om, kanske blir en utbildning på det! :)

Svar: Ja är väldigt kul att det finns och vill gärna lära mig mer om det. Suger in all info jag kommer åt :)
Mrs Malinski

2013-12-17 @ 21:55:06
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anki

Vad kul med ett eget pass! :)
2014 låter som ditt år!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0