Premiär

Många premiärer har jag framför mig. Idag var det premiär på spinningcykeln. Bokade mig spontant då det planerade styrelsemötet för Örebro AIK (har blivit invald i styrelsen och dags för första styrelsemötet för min del) sköts en vecka. 

Stod inte upp så mycket utan blev mest sittande cykling. Stod kanske upp ca 1/3 av de stående partierna på passet. Känns i magen vid stående så med tanke på att jag skyndar långsamt tar jag det lugnt. Jag är bara så nöjd över att kunna träna och svettas. Behöver inte vara tokkobbigt och stenhårt. Den tiden kommer. Fokus nu är på att bygga en stark grund.



 


Kommentarer
Karin

Härligt. Själv har jag inte ens tanke på att typ någonsin träna igen haha känner mig något söndertrasad, trodde nog det skulle vara lite mer "upp och gå" efter en naturlig förlossning, men ändå otroligt mycket bättre nu och kroppen läker ju:)¨Tack för den fina kommentaren på min blogg:)

Svar: Det förstår jag att du känner. Jag kunde knappt ens gå första veckan. Ge det lite tid så är du tillbaka sen.
Mrs Malinski

2013-12-03 @ 04:33:20
URL: http://karinolofsson.se
ola

VA! Här tittar man inte in på en dag så missar man ett inlägg?!?! Din rackare.

Svar: Här gäller det att hänga med ;)
Mrs Malinski

2013-12-03 @ 06:34:56
URL: http://cykelola.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0