Annorlunda träning

Känns knappt som jag tränar nuförtiden. Jag håller i gång och rör på mig, men det är inte samma som att svettas och ta ut sig ordentligt. En annorlunda känsla.
Denna vecka har fokus varit på vedkapning, klyvning och stapling. Två dagar har ägnats åt det, ca 6 h totalt. Känns som träning för mig just nu. Utöver det har jag fått ihop 1,5 h promenad, ett kort pass bålträning och 1h 40min transportcykling. Skulle ha kört ett spinningpass men fick tyvärr avboka. Mycket att göra på jobbet och 6h övertid har gjort att det inte funnits  någon energi över. Bäst att lyssna på kroppen och våga vila. Därför stänger jag ner för ikväll och säger godnatt!                                                            
               .                                           


Kommentarer
Sara

Låter bra att du känner efter och låter kroppen vara med och bestämma. Det tar en tid att ställa in sig att man måste anpassa sig efter det lilla livet som växer inombords och att acceptera att man kanske inte har samma ork som innan. Kramar

2013-05-06 @ 15:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0