Nytt år och nya möjligheter

Denna vinter kan vi inte skryta med mycket snö och skidåkning. Som tur är har vi en lägenhet i fjällen så idag blev det skidpremiär på längden. Ingen rekordfart men kände inte så stor skillnad mot sist. Tog en eftermiddagstur på 12,5 km. Ren njutning under hela passet. Perfekt träning för mig nu. Hela kroppen får jobba och det går att få rejäl puls utan en massa hopp och stötar. 

Bianca har redan hunnit bli 3 månader. Vår lilla tjej växer så det knakar. Dock lite för liten för att åka skidpulka. Den väntar vi med till påsk.
Min kropp blir starkare och starkare. Känner mig dock fortfarande lite svag i bäckenbotten. Kändes lite när jag åkte i några branta nerförsbackar under turen idag när jag plogade. 
Stärker upp kroppen men mammamage-övningar och kör genom mina mammacore-övningar varje dag.
Fortfarande en degklump på magen och 3-4 kg kvar till ursprunglig vikt.


Nu kan kroppen bara bli bättre och bättre. Stark kropp 2014 är målet.









Kommentarer
Andréa

Jag fattar inte hur tiden kan gå då fort! Var ju nyss jag födde liksom... Men nu kör vi på mot ett starkt 2014!

Svar: Ja ofattbart vad fort det går. Givet!
Mrs Malinski

2014-01-05 @ 13:34:27
URL: http://www.lopningolivet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0