Cykelsäsong

Cykelsäsongen närmar sig med stormsteg. Ni såg ju på fotot i föregående inlägg att cyklarna hemma längtar efter att få lufta sig. Fick mail från Vätternrundan och loggar in på Mina sidor och hittar ett träningsprogram från
Cykla.se som startar 1 April där man ska cykla 100 mil innan Vätternrundan. 100 mil känns som minimum. Innan cyklarna får lufta sig är det dags för lite skidsemester. Imorgon drar vi till Funäsdalen, jag och PT´n. Innan dess måste det packas och så ska vi gå på KENT-konsert ikväll på Conventum i Örebro.
Glöm inte att tävla om presentkort på Löplabbet innan jag drar till fjälls.





Kommentarer
Anki

Till Tänndalen drar jag på fredagmorgon också så då är vi i närheten av varandra..:) Jag hoppas på bra väder!

Lina

Det känns som att min racer kommer att få stå inne ett bra tag till :-( Våren känns oroväckande långt borta!



Ha en riktigt härlig påskhelg, njut av ledigheten och av varandra :-)



Ha det så kul på konserten ikväll!!!



Kram!

2010-03-30 @ 21:43:57
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
izza

Jaa, att rasta cyklarna vore najs!! Fast skapligt jobbigt att hålla på och skifta mellan vanligt däck och trainerdäck för min del!! Fast om någon vecka eller två är det väl kanske bara utekörning som gäller!

2010-03-31 @ 22:06:03
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Glömde skriva att jag såg ett gäng med fyra racercyklare idag när jag gick bort till Friskis!! :)))

2010-03-31 @ 22:07:17
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0